poniedziałek, 9 lutego 2015

Luty !


Witajcie !
 Moja walka o lepsze ja zaczęła się 7.01.2015 r. więc przyszedł najlepszy moment na miesięczne podsumowanie :) Czuje pewną satysfakcję , nie z powodu wyniku z centymetrów czy utraty wagi a z tego co osiągnęłam w ciągu tych 31 dni.
Najważniejsze, że potrafiłam przestawić się z wielu złych nawyków na te lepsze  (nadal nie są dobre, ale wszystko na mojej drodze). Śmietany zamienione na jogurty, ciężkie mięso na kurczaka i szynki z polędwicy, ani ml gazowanego czy słodkiego napoju (nawet na maratonie całonocnym w kinie) , bez alkoholu , bez słodyczy czy fast-food'ów. To duży krok jak na początek ale może i lepiej bo wg książki którą ostatnio czytam po ok 30 dniach nawyki , które w siebie wpajamy - nawet na siłę zostają trwale zakorzenione w naszej podświadomości .

Przeczytałam bardzo fajne zdanie "x kg to mniej to i tak jest to x bliżej do wymarzonej sylwetki. "

Tak więc , jeżeli dziś zaczniesz, za miesiąc będziesz miała taką samą satysfakcję jak ja patrząc na kg i cm lecące w dół ! :)

A teraz konkrety - czyli wymiary które mi spadły :
Waga : - 5,5 kg
Szyja : - 1 cm
Biust : - 6 cm 
Pod biustem : - 5 cm
Talia : - 5 cm
Biodra : - 5 cm
Udo : - 9 cm
Łydka : - 1 cm

Może nie jest to wybitnie dużo ,bo niestety moja intensywność w ćwiczeniach nie jest dla mnie zachwycająca to jest to progres , a jakikolwiek progres to dobry progres :)


A jak u Was? macie jakieś postępy w waszym nowym życiu ? 
A może dopiero startujecie? pochwalcie się tym :))

1 komentarz:

  1. Gratuluję to są naprawdę świetne efekty! Naprawdę motywujesz ;) Mogę wiedzieć co ćwiczysz?

    OdpowiedzUsuń